تقدیم به عشقم
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 149
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 149
بازدید ماه : 397
بازدید کل : 88165
تعداد مطالب : 199
تعداد نظرات : 23
تعداد آنلاین : 1

پرنده عشق
عشق به وطن




عشقم برای تو ، احساسم برای تو ، زندگی ام برای تو ، من هیچ نمیخواهم! با قلب و احساس من بازی کن ، این قلب سرگرمی تو.... تو شاد باش ، من میسوزم ، تو بی خیال باش ، من میسازم.... در راه عشق تو مثل آتش سوختم و اینک نیز تنها خاکسترم بر جا ماندهاست.... خاکستری که تنها با باد محبت و عشق تو دوباره شعله ور خواهد شد.... در راه عشق تو چه سختی هایی کشیدم ، چه شکنجه هایی دیدم ،چه غم و غصه هایی چشیدم ، و چه اشکهایی که نگو برای تو ریختم ، غرورم راشکستم و از همه گناههایت گذشتم ، همه اینها فدای آن قلب بی وفای تو.... از آن سو تو از عشق سرد شدی ، از این سو من در عشق تو میسوختم از آن سو تو بیخیال این دل عاشق من بودی ، از این سو من لحظه به لحظه به یاد تو و دلتنگ تو بودم ......... این دل من برای توست هر چه میخواهی آن را بشکن ، بشکن تا من نیز همچنان بسوزم ... سوختن در اتش عشق تو به من گرمای یک زندگی پر از امید را میدهد.... تو در آن سو در آسمان به ستاره هایی که چشمک میزنند نگاه کن من نیزدر این سو با حسرت به تو نگاه می اندازم و در حسرت آن

نظرات شما عزیزان:

حسن
ساعت20:28---1 فروردين 1392
بنام زیبای ازلی!
خدایا!ګریه ام را شیرینتر از خنده کامیابان بنما،کسی که شیرینی ګریه اش چنین است،شیرینی لبخندش چقدر دلپذیر خواهد بو؟!


علی++
ساعت21:47---26 اسفند 1391
خداییش خودت میتونی اینا رو بخونی ؟!!!
فونت واقعا ریز هست و بک گراند هم رنگش طوری هست که نمیشه راحت متن هارو خوند ...
وبلاگ جالبه ....موفق باشی ..... عیدتم مبارک


Pari
ساعت21:03---25 اسفند 1391
سلام وب خوبي داري به منم سر بزن ... اگه خواستي تبادل لينك كنيم خبرشو بده مرسي

021
ساعت20:23---12 اسفند 1391
سسسسسسسسسسسسسسلام خوبی ؟ وبت جالبه خسته نباشی لذت بردم همین طور ادامه بده! خواستی بیا تبادل لینک کنیم و بگو با چه اسمی بلینکمت فعلاا بااااااااااااااااااااااااااااا ی

Fereshteh
ساعت19:42---21 بهمن 1391
سلام وب خوبی داری
به منم سر بزن و نظر بده
ارزششو داره


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







شنبه 21 بهمن 1387برچسب:تقدیم به عشقم, :: 17:44 ::  نويسنده : خالدجدگال