اگه هرشب نفس من میگیره نگران من نباش
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 58
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 58
بازدید ماه : 306
بازدید کل : 88074
تعداد مطالب : 199
تعداد نظرات : 23
تعداد آنلاین : 1

پرنده عشق
عشق به وطن




اگه هرشب نفس من میگیره نگران من نباش اگه هرشب به عکست زل میزنم و خون گریه میکنم نگران من نباش بارون میزنه رو شیشه دلم خیسه ابه یاد اونروزی افتادم که منو بارفتنت غرق در خون کردی نفس کشیدن سخت شده اروم بودن دردناک شده دیگه تنی برام نمونده ببین من یه جسدمزنده به گورم کردی بیشرف حقت بود با وحشت نگاهم نگاه توروهم خفه میکردم تا دیگه اخم نمیکردی بگو برو برو به به عمق قلبم چرا نگفتی نگو نگو دوست ندارم اخه مگه ندیدی بدون تو چی کشیدم؟؟؟ خوابم میاد خستم بهم لالای بگو نه نه ببخش لالایی تو یاسین و رحمن منه بجای خواب منو میکشی تو خوابم منو ول نمیکنی روحمو ازار میدی وحشی شدم مث دیوونه ها از جا بلن میشم میپرم رو تخت و بالشمو میبوسم نه نه زنده نشد طعم لبات اححححححححح حالم بد شد یه دیوونه یه خر اینجا به عشق صدات داره فریاد میزنه حالا تو بگو تو بغل کی جا گرفتی به کی زل زدی به کی میگی عاشقتم ؟؟؟؟؟ نه نه نه نه نه نه نه من انتقام سکوتی که در برابر تو کردم رو اخر از خودم میگیرم نمیذارم بهش بگی عاشقتم دوستی منو تو بازی بچگونه بود ای دنیا یه بارم به ساز من برن دیگه چرا همیشه با دلم اینجوری بد تا میکنی؟؟؟؟ چرا اشکمو دریا میکنی؟؟؟؟؟؟؟؟ تورو خدا کمک ک ک ک ک ک ک ک ک ک ک الان دیوونه میشم الان هار میشم من عشقمو تو چشمات ریختم ولی چرا ندیدی؟؟؟؟ من میکشمت کاری میکنم سرتا پات پر از خون بشه کاری میکنم بهم التماس کنی شکنجه ت میدم گریه های خودمو از تو پس میگیرم سیاهی چشماتو با نفس الوده خودت درهم میکنم منتظر من باش همونطور که گریه ها سایه شبم شدن منم برا تو تبدیل به کابوس میشم فقط صب کن خودت هارم کردی خودت وحشیم کردی

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







سه شنبه 22 اسفند 1391برچسب:اگه هرشب نفس من میگیره نگران من نباش, :: 23:10 ::  نويسنده : خالدجدگال