اجازه هست؟
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 75
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 75
بازدید ماه : 323
بازدید کل : 88091
تعداد مطالب : 199
تعداد نظرات : 23
تعداد آنلاین : 1

پرنده عشق
عشق به وطن




اجازه هست عشق تو رو تو کوچه داد بزنم ؟ رو پشت بوم خونه ها اسمتو فریاد بزنم ؟ اجازه هست مردم شهر ٬ قصه ما رو بدونن ؟ اسم منو ٬ عشق تورو ٬ تو کتابا بخونن؟ اجازه هست که قلبمو برات چراغونی کنم ؟ پیش نگاه عاشقت ٬ چشمامو قربونی کنم ؟ اجازه میدی تا ابد سر بزارم رو شونه هات ؟ روزی هزار و صد دفعه بگم که میمیرم برات ؟ اجازه میدی که بگم حرف ترانه هام تویی ؟ دلیل زنده بودنم ٬ درد بهانه هام تویی ؟ اجازه دارم به همه بگم که تو مال منی ؟ ستارتم اینو میگه ٬ که تو ٬ تو اقبال منی ؟ اجازه هست تا ته مرگ منتظر تو بشینم ؟ تو رویاهای صورتیم ٬ خودم رو با تو ببینم ؟ اجازه هست جار بزنم بگم چقدر دوست دارم ؟ بگم میخوام بخاطرت سر به بیابون بزارم ؟ اجازه هست برای تو از ته دل دیوونه شم ؟ اجازه میدی که بگم همین روزا میای پیشم ؟ اجازه هست عکس تو رو ٬ رو صورت ماه بزنم ؟ طلسم قصه هامونو با داشتن تو بشکنم ؟ اجازه میدی که شبا همش بیام تو خواب تو ؟ اون عکسی که با هم داریم جا بدمش تو قاب تو ؟ اجازه میدی قصه هام با عشق تو جون بگیره ؟ چشای عاشقم واست روزی هزار بار بمیره ؟ اجازه میدی عشقمو همش بهت نشون بدم ؟ پیش زمین و آسمون واسه تو دست تکون بدم ؟ اجازه میدی واسه تو قصر طلایی بسازم ؟ با یه صدای مخملی واست لالایی بسازم ؟ اجازه میدی که فقط تو دنیا با تو بمونم ؟ هر چی که عاشقانه بود به خاطر تو بخونم ؟ اجازه هست با ٬ بال تو پر بزنیم بریم بهشت ؟ کاش نذاریم برنده شه تو بازی ما سرنوشت اجازه هست با افتخار اهنگ ساز من بشی ؟ تو فصل سخت زندگی باز گل ناز من بشی ؟ اجازه هست پناه من گرمی آغوشت بشه ؟ هر اسمی جز اسم خودم دیگه فراموشت بشه ؟ اجازه میدی پاییزو ٬ پر از تولدت کنم ؟ بیامو ٬ ماه آذرو ٬ پیشکشی خودت کنم ؟ اجازه هست ؟ بگو که هست ٬ من همشو دارم میگم با تو به آسمون میرم ٬ با تو یه آدم دیگم اجازه هست بگم که تو از آسمونا اومدی ؟ فرشته هارو میشناسی ٬ زبونشو بلدی اجازه هست یه لحظه هم دیگه ازت جدا نشم ؟ گول گلا رو نخورم ٬ محو ستاره ها نشم ؟ اجازه میدی که بگم من مال تو ٬ تو مال من ؟ من از تو خواهش میکنم که زیر وعده هات نزن اجازه تو دست تو ٬ اجازه من دست تو خنده من خنده تو ٬ شکست من شکست تو

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







جمعه 2 فروردين 1392برچسب:اجازه هست؟, :: 7:33 ::  نويسنده : خالدجدگال