دلیل عشق...
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 35
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 35
بازدید ماه : 283
بازدید کل : 88051
تعداد مطالب : 199
تعداد نظرات : 23
تعداد آنلاین : 1

پرنده عشق
عشق به وطن




…: روزی دختری از پسری که عاشقش بود پرسید چرا مرا دوست داری …؟ …: پسر گفت نمی توانم دلیل خاصی را بگویم اما از اعماق قلبم دوستت دارم … …: دختر گفت وقتی نمی توانی دلیلی برای دوست داشتن پیدا کنی چگونه می توانیبگویی عاشقم هستی .!.!.؟ … : پسر گفت … واقعا دلیلش را نمی دانم اما می توانم ثابت کنم که دوستت دارم …: دختر گفت نه اثبات.!.!.؟ را می خواهم … من فقط دلیل عشقت … شوهر دوستم به راحتی دلیل دوست داشتنش را برای او توضیح می دهد … اما تو نمی توانی این کار را بکنی …: پسر گفت … خوب … من تو رو دوست دارم … چون … زیبا هستی … چون … صدای تو گیراست … چون … جذاب و دوست داشتنی هستی … چون … باملاحظه و بافکر هستی … چون … به من توجه و محبت می کنی … تو را به خاطر لبخندت … دوست دارم … به خاطر تمامی حرکاتت … دوست دارم … دختر از سخنان پسر بسیار خشنود شد … چند روز بعد … دختر تصادف کرد و به کما رفت … پسر نامه ای را کنار تخت او گذاشت …: نامه بدین شرح بود … عزیز دلم … تو رو به خاطر صدای گیرایت دوست دارم … اکنون دیگر حرف نمی زنی … پس نمی توانم دوستت داشته باشم … دوستت دارم … چون به من توجه و محبت می کنی … چون اکنون قادر به محبت کردن به من نیستی … نمی توانم دوستت داشته باشم … تو را به خاطر لبخندت و تمامی حرکاتت دوست دارم آیا اکنون می توانی بخندی …؟ می توانی هیچ حرکتی بکنی …؟ … پس دوستت ندارم … اگر عشق احتیاج به دلیل داشته باشد … در زمان هایی مثل الان … هیچ دلیلی برای دوست داشتنت ندارم آیا عشق واقعا به دلیل نیاز دار…؟ … نه هرگز و من هنوز دوستت دارم …

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







جمعه 2 فروردين 1392برچسب:دلیل عشق,,,, :: 7:56 ::  نويسنده : خالدجدگال