امروز هوا سرد بود
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 256
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 256
بازدید ماه : 504
بازدید کل : 88272
تعداد مطالب : 199
تعداد نظرات : 23
تعداد آنلاین : 1

پرنده عشق
عشق به وطن




امروز هوا سرد بود.. از کلاس برگشتم رفتم تو اتاقم هنوزم سردم بود... سریع رفتم گوشیمو نگاه کردم شاید یه اس ام اس داده باشه بازم سرد بود... چیزی ندیدم هیچییییی یکم گرم شدم اما فقط از درون.. خودم بهش اس ام اس دادم شک داشتم که جواب بده... تقریبا نیم ساعت گذشت خبری نشد بغض باز اومد سراغم... همون موقع دختر داییم زنگ زد حوصله نداشتم اما جوابشو دادم.. بهش گفتم آ... میره...؟ گفت آره همین الانم هستش... هنوزم سردم بود اما... اما با شنیدن اون حرف داغ شدم... آتیش گرفتم... وقتی من بهش اس ام اس دادم اون جواب نداد در صورتی که گوشیشروبروش بود... آ...؟ حالا فهمیدی چرا نمیخواستم بهت عادت کنم؟ اما عادت کردم... تویی که همیشه میگفتی میترسی ولت کنم حالا کی سرد شده من یا تو..؟ ایندفعه حرفمو اومدم اینجا بزنم دارم گریه میکنم اما اصلا نگران نیستم کسی بگه اگه میخوای گریه کنی قطع کن.. نمیدونم این چیزا رو میخونی یا نه اما به هرحال.. من حرفا رو وقتی نمیتونم بگم تایپ میکنم... فقط توروخدا نخند به حرفام.. روزی ۲تا اس ام اس چیزی ازت کم نمیکنه.. اما اونی که همش میگفتی بهش که دوسش داری رو یه دنیا خوشحال میکنی..

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







دو شنبه 16 بهمن 1391برچسب:امروز هوا سرد بود, :: 14:10 ::  نويسنده : خالدجدگال