بازم بیدار شدم....
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 135
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 135
بازدید ماه : 383
بازدید کل : 88151
تعداد مطالب : 199
تعداد نظرات : 23
تعداد آنلاین : 1

پرنده عشق
عشق به وطن




بازم بیدار شدم... چند روزه حالم خوب نیست امروز خیلی بدتر شدم نرفتم کلاس.. به عشقم sms دادم اولی رو جواب داد ولی دومی رو نه.. بعد از چند دقیقه گفت که خوابم برد!!!!! نمیدونم.. من خیلی بهش اعتماد دارم چون دوسش دارم... ولی عزیزم...کاش میدونستی که میدونم خواب نبودی... شایدم خواب بودی من واقعا گیج شدم چون اصلا نمیتونم باور کنم تو هم دروغ میگی.. تو از دروغ بدت میومد.. میدونم که تو هم دوسم داری.. پس حداقل اینطوری میتونم خودمو قانع کنم که یه آدم وقتی یه نفر رو خیلی دوست داشته باشه دلش نمیاد که حتی یه دروغ کوچولو هم بهش بگه... من امیدوارم که: یه روز خوب میاد...

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







دو شنبه 16 بهمن 1391برچسب:بازم بیدار شدم,,,, :: 14:23 ::  نويسنده : خالدجدگال