شاید تو باشی
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 56
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 56
بازدید ماه : 304
بازدید کل : 88072
تعداد مطالب : 199
تعداد نظرات : 23
تعداد آنلاین : 1

پرنده عشق
عشق به وطن




نمیدونم از چی بگم؟ بعد مدت ها دوست دارم بنویسم... میدونی از کی ننوشتم؟از همون روزی که سرم داد زدی که چرا بنویسی؟حرفاتو به خودم بگو وقتی من پیشتم به خودم بگو... آره درست از همون روز نه دیگه دستم به قلم رفت و نه دلم به سمتشعر... شاید دیدم نوشتن تورو ازم دور میکنه...شاید دیدم دیگه نوشتنو نمیخام٫ چون تو بودی... اما حالا... میدونی دیگه نمیخوام پیشم باشی... بودنت همش شده برام عذاب و نگرانی... آره نگرانی.. نگرانی اینکه نکنه یکی زنگ بزنه و گوشیم مشغول باشه و بعد تو فک کنی نکنه کسی جاتو گرفته !!! آخه چرا؟ هان‌ ؟ تو بگو چرا؟ عاشقی درست! دوسم داری درست اما چرا منو له میکنی؟ چرا باورم نداری؟ چرا فقط اینا رو میبینی؟ نمیدونم... دیگه ازت بریدم... اونقد دوست دارم که بی تو میمیرم... واسه همینم بود که هر بار تورو سر اشتباهاتت بخشیدم٫ اما دیگه عادتت شده... فک میکنی کار تو اشتباه کردن و کار من بخشیدنه... اما باید یاد بگیری که دیگه اشتباه نکنی... هنوزم دوست دارم٫ اما دیگه به تو نمیگم... حتی به روتم نمیارم.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







چهار شنبه 18 بهمن 1391برچسب:شاید توباشی, :: 7:38 ::  نويسنده : خالدجدگال