درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 51
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 51
بازدید ماه : 299
بازدید کل : 88067
تعداد مطالب : 199
تعداد نظرات : 23
تعداد آنلاین : 1

پرنده عشق
عشق به وطن




جای من اینجا نیست جای من گُم شده است من از این همهمه ی اهل زمین بیزام دلِ من می خواهد جایی باشم که در آنجا نباشد هیچ ردّی از آدمها که بخواهند که درکم نکنند یا که تَرکم بکنند یا دلم را بشکنند سرزمینش سرسبز چشمه هایش پر آب و درختانی داشته باشد سر به فلک و در آنجا نوازش بدهند گوشم را جیک جیکِ گنجشک ها غُورغُور قورباغه شُرشُر آبِ روان و هزاران صدای دیگر و من با سازِ خودم نوازش بدهم گوش طبیعت را و چه کیفی دارد تک و تنها در آنجا باشم خانه ام کلبه ای از چوب درختان باشد و چراغ شبهایم مهتاب و ستاره های چشمک زن شب نقاشی کنند صفحه ی سیاهِ شبهایم را

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







جمعه 2 فروردين 1392برچسب:, :: 8:21 ::  نويسنده : خالدجدگال