گورغمناک من
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 137
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 137
بازدید ماه : 385
بازدید کل : 88153
تعداد مطالب : 199
تعداد نظرات : 23
تعداد آنلاین : 1

پرنده عشق
عشق به وطن




هر شب وقتی تنها می شم حس می کنم پیش منی دوباره گریم می گیره انگار تو آغوش منی روم نمیشه نگات کنم وقتی که اشک تو چشمامه وقتی نیسی پیش من انگار دستات تو دستامه قول بده وقتی تنها می شم بیای کنار من شبهای جمعه که میاد بیای سر مزار من دوباره باز یاد تو شد زمزمه های نبودنم ببین که عاقبت چی شد قصه ی با تو بودنم

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







دو شنبه 16 بهمن 1391برچسب:عشق, :: 20:28 ::  نويسنده : خالدجدگال