من دیگه رفتم.....
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 55
بازدید هفته : 64
بازدید ماه : 312
بازدید کل : 88080
تعداد مطالب : 199
تعداد نظرات : 23
تعداد آنلاین : 1

پرنده عشق
عشق به وطن




کسی قدرمو ندونست/خوب و بد من دیگه رفتم/تورو به خدا سپردم گریه کن من دیگه رفتم/هیچ کسی ازم نپرسید/ که چرارنجیده قلبم/کوچه های خاطراتم زنده بادمن دیگه رفتم/ من میخوام کسی نفهمه/که چی شد چرا نموندم/ بی دلیلو بی بهونه توبدون من دیگه رفتم/ روزای پراز امیدو ای شبای پرستاره/یادشون بخیر همیشه اما افسوس دیگه رفتم/ کاش که یک نفر بپرسه که چرا چی شد نموندم/ کاش که یک نفر بدونه که دلم گرفتو رفتم/ چرا هیچ کس نمی پرسه/ غم من چی بود تو دنیا/فکر نمی کردی بتونم اما من دیدی که رفتم/ کاش کی عاشقممیموندو نمی کرد منو فراموش/چی میشود اگه غرورش نمیگفت ازم جدا شه/ ای خدای عشق و احساس/ نمیرم اگه نباشه اخه من دلم گرفته/جز اون هیچ کسو ندارم/ ای خدا کاش قسمتم شه/ دست تو دستاش بزارم/ ای خیابونای تاریک ای همه روزای هفته/رو تمومه خاطراتم خط بکش من دیگه رفتم/حتی باورم نمیشه که یه روز ازش جدا شم/ من که براش میمیرم چطوری پیشش نباشم/ دنبالم میگرده اما من واسع همیشه رفتم/ انتظارمو کشیدن میدونم سخته و رفتن...

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







دو شنبه 16 بهمن 1391برچسب:عشق, :: 20:32 ::  نويسنده : خالدجدگال