عاشق شدن؟
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 144
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 144
بازدید ماه : 392
بازدید کل : 88160
تعداد مطالب : 199
تعداد نظرات : 23
تعداد آنلاین : 1

پرنده عشق
عشق به وطن




عاشق شدن؟ یه پسر چشم به راه که خیلی دوستش داشت ولی نتونست بهش بگه! ولی بالاخره گفتم و حالا میخواد بره...و رفت! ازش میخوام تو رو از ذهنم پاک کنه فقط به خاطر این که دوستت دارم... اینو می نویسم که بدونی هنوز یادمه اون روزی رو که برای اولین بار اسمت رو پیدا کردم و یکی از زیباترین و شادترین روزهای عمرم بود و سرآغاز یک سفر بی پایان... 27 مهر و ساعت 10 رو در دانشگاه هیچ وقت فراموش نکردم که با چهدلهره ای دنبال اسمت میگشتم... ولی نمیدونستم سرنوشت اسم منو یه روز از ذهن و دلت پاک خواهد کرد!!! عیبی نداره...باور کن...اصلا عیبی نداره...حالا میخوام با تمام وجودم بگم که هنوز هم دوست دارم ولی خوشبختی تو برام بهترین آرزوست...حالا که میدونم زندگی تازه ای رو شروع کردی با یکی دیگهو منو از خاطرت پاک کردی و حالا که می بینم به کسی متعلقی که دوست داره...که بهت غیرت نشون میده...با اینکه قلبم شکسته و روحم زخمی شده از اونهمه بی وفایی و دروغ و دورویی...باز میگم خوشبخت باشی و خودم و رو از زندگیت می کشم بیرون...مهم نیست که بعد از چند سال هنوز از ذهن و دلم پاک نشدی...مهم نیست که چه مدتی طول بکشه که رها بشم از این روح بیمار و غرق شده در غم و درد و زجر کشیده از نامردی ها... مهم اینه که میخوام از همین روز تصمیم بگیرم که به خاطر تو...فقط به خاطر خوشبختیت و ناراحت نکردنت، ذهنم رو دور کنم از تو ...میدونم سخته ولی سعی خودمو میکنم... تو رو به خدا می سپارم ای عشق اول...ای بی وفای همیشگی...ای خیال زیبا...تو رو به خدا می سپارم و ازش میخوام کمکت باشه همیشه...ازش میخوام روزهای خوش زندگی رو برات رقم بزنه... همه گفتن عشق اول نرسیدنیه من ساده باور نکردم... ازش میخوام تو رو از ذهنم پاک کنه فقط به خاطر این که دوستت دارم...

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







دو شنبه 16 بهمن 1391برچسب:عشق, :: 20:46 ::  نويسنده : خالدجدگال